SZÁLLÍTÁSI MÓDOZATOK
Miután a kívánt termékek a kosárba kerültek, 5 féle
szállítási mód közül lehet választani:
- Házhoz szállítás futárszolgálattal - előre utalás vagy banki befizetés
esetén (csomagfelvételt követően 1 munkanap)
- GLS pontra szállítás futárszolgálattal - kizárólag előre utalás vagy banki befizetés
esetén (csomagfelvételt követően 1 munkanap)
- Házhoz szállítás futárszolgálattal - utánvéttel (csomagfelvételt
követően 1 munkanap)
- Packeta pontra történő szállítás - kizárólag előre utalás vagy banki befizetés esetén (csomagfelvételt követően 3-5 munkanap a szállítási idő!)
Házhoz szállítás futárszolgálattal - előre fizetés esetén
A GLS futárszolgálat kézbesíti a csomagokat.
Olyan címet célszerű megadni szállítási címnek, ahol napközben a csomagot át
tudják venni. A futárcég e-mailben küld értesítést arról, hogy melyik nap
érkezik meg a csomag. A kézbesítést háromszor kísérlik meg. A csomag feladásakor e-mailben értesítik a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről.
Miután a kiválasztott termékek a kosárba kerülnek, és véglegesíti a rendelést,
a megadott e-mail címre megkapja a rendelést visszaigazoló e-mailünket.
Ez tartalmazza a rendelt termékeket, azok árát, a szállítási költséget és a rendelés végösszegét. Miután összeállítottuk rendelését, a kifizetéshez szükséges adatokat e-mail küldjük el. Az abban feltüntetett bankszámlaszámra kérjük átutalni a vásárlás
végösszegét. Az összeg beérkezését követően igyekszünk minél hamarabb átadni a csomagot a futárszolgálatnak. A csomag felvételéről e-mailben értesítjük.
Szállítási idő: a csomag felvételét követő másnap
Díja súly függvénye (az árak az ÁFÁ-t tartalmazzák)
3000g-ig - 1790Ft
5000g-ig - 2070Ft
10.000g-ig - 2280Ft
GLS pontra futárszolgálattal - előre fizetés esetén
A GLS futárszolgálat a választott GLS pontra szállítja ki a csomagokat, ahol a csomagfelvételt követő másnap a csomag átvehető.
A futárcég e-mailben küld értesítést arról, hogy melyik
nap
érkezik meg a csomag.
Miután a kiválasztott termékek a kosárba
kerülnek, és véglegesíti a rendelést,
a megadott e-mail címre megkapja a rendelést visszaigazoló e-mailünket.
Ez tartalmazza a rendelt termékeket, azok árát, a szállítási költséget
és a rendelés végösszegét. Miután összeállítottuk rendelését, a
kifizetéshez szükséges adatokat e-mail küldjük el. Az abban feltüntetett bankszámlaszámra kérjük átutalni a vásárlás
végösszegét. Az összeg beérkezését követően igyekszünk minél hamarabb átadni a csomagot a futárszolgálatnak. A csomag felvételéről e-mailben értesítjük.
Szállítási idő: a csomag felvételét követő másnap
Díja súlytól független (az árak az ÁFÁ-t tartalmazzák)
10.000g-ig 1380Ft
Házhoz szállítás futárszolgálattal - utánvétel esetén
A GLS futárszolgálat kézbesíti a csomagokat.
Olyan címet célszerű megadni szállítási
címnek, ahol napközben a csomagot át
tudják venni. A futárcég e-mailben küld értesítést arról, hogy melyik
nap
érkezik meg a csomag. A kézbesítést háromszor kísérlik meg. A csomag
feladásakor e-mailben értesítik a címzettet, hogy a következő munkanapon
csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és
az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén,
értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS
Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható
kézbesítésről.
Az át nem vett csomagok szállítási- és visszaszállítási költsége minden
esetben a megrendelőt terheli!
A termékek és a szállítási díj összegét a futárnak kell kifizetni. (Erről az
összegről természetesen előre, a rendelés leadásakor és a visszaigazoló
e-mailben is tájékoztatjuk.)
A rendelést igyekszünk minél hamarabb átadni a futárszolgálatnak. Ennek megtörténtéről e-mailben értesítjük.
Szállítási idő: a csomagfelvételt követő másnap
Díja súly függvénye (az árak az ÁFÁ-t tartalmazzák)
2000g-ig - 2175Ft
5000g-ig - 2300Ft
10.000g-ig - 2400Ft
Packet szállítás
Kiszállítási idő: 3-5 munkanap!
A szállítási mód kiválasztása után a legördülő listából lehetősége van kiválasztani a kívánt packeta pontot, ahol a csomagot át szeretné majd venni.
A Packeta szállítmányozó cégnek közvetett partnerei vagyunk, közvetítő cégen keresztül, így Z-boxba, vagy bármilyen automtába csomagot küldeni sajnos nem tudunk!
Packeta pont díja: 1245Ft
ÁT NEM VETT CSOMAGOK ESETE (CSALÁS, KÁROKOZÁS)
Ha a Címzett szándékosan nem veszi át (pl. elfelejtette
lemondani a feladást megelőzően, visszautasítja a megrendelt csomag átvételét,
nem veszi át stb.), úgy a feladási- és visszaszállítási díjakat a Megrendelőre
terheljük, melyet jogi úton érvényesítünk. Továbbá minden károkozás a
Megrendelőt terheli. A csomag újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének
előre történő kifizetése esetén áll módunkban ismételten elindítani. Amennyiben
ismét megrendelés érkezik áruházunkba ugyanarról a címről, úgy kizárólag
előrefizetéssel van módunkban teljesíteni a kérést.
Minden általunk megállapított költség a Megrendelőt terheli károkozás, csalás
vagy hamis és rosszindulatú megrendelés esetén, melyet jogi úton érvényesítünk
és IP-cím alapján, illetve az egyéb tárolt háttér-információk alapján
bejelentést teszünk a szükséges szervekhez, amennyiben a Megrendelő szándékosan
megtagadja a kommunikációt az általa megadott elérhetőségeken.
Ha a csomag nem kerül átvételre és azt vissza kell hozatnunk, úgy legközelebb
ugyanarra a címre nem minden esetben teljesítünk megrendelést. A
Nikol&Nikol Kft. fenntartja a jogot, hogy saját megítélése alapján bizonyos
címekre kizárólag előrefizetés után postáz, vagy egyáltalán nem kézbesíti ki a
megrendelt termékeket. Amennyiben a Nikol&Nikol Kft. úgy dönt, hogy nem
küldi ki, vagy csak előrefizetés után postázza a megrendelt árut, arról minden
esetben értesítést küld a megadott e-mail címre (amennyiben élő vagy akkor érvényes e-mail címet adott meg a rendelés leadásakor). A Nikol&Nikol Kft.
fenntartja a jogot, hogy a már visszaigazolt megrendelést visszamondja és/vagy
megtagadja a szállítást.
SÉRÜLT TERMÉKEK KEZELÉSE
A nem szállításból eredő sérült terméket csak abban az esetben
cseréljük ki, ha az bizonyítottan hibás. Ha ez így van, azt díjmentesen
kicseréljük. A vélt hibás terméket minden papírjával együtt őrizzen meg és
vegye fel velünk a kapcsolatot.
FONTOS! Felhívjuk szíves figyelmét, hogy webáruház vagyunk,
raktárkészletről dolgozunk. Így nem minden esetben tudunk azonnal terméket
cserélni. Csak abban az esetben tudunk cserélni gyors ügyintézéssel, ha az
raktáron van, vagy a következő beszerzést követően.
Ha ezzel kapcsolatban bármilyen probléma felmerül, keressen
bennünket elérhetőségeinken bizalommal és mi készséggel állunk rendelkezésére,
megpróbáljuk megoldani a kellemetlenséget.