A megrendelések leadása kizárólag internetes áruházunkban és azon
keresztül lehetséges, akár regisztráció nélkül is. A telefonon vagy e-mailben
beérkező rendeléseket nem tudjuk elfogadni.
Az asvanyabc.hu webáruházban a regisztráció során általános
személyes adatok, szállítási- és számlázási adatok megadására kerül sor. A
regisztráció és az adatok megadás önkéntes és ingyenes. A Vevő/Felhasználó az asvanyabc.hu webáruházban történő
megrendelésével, a regisztrációs űrlap kitöltésével és elküldésével egyidejűleg
elfogadja és tudomásul veszi jelen szabályzatban és az összes menüpontban
foglalt valamennyi feltételt, valamint az Általános Szerződési Feltételt
(továbbiakban: ÁSZF), mely az ÁSZF menüpontban olvasható részletesen.
A nem valós, vagy nem működő e-mail cím, valamint valótlan adatok
megadása esetén nem vállaljuk a felelősséget sem a szállítási késedelmekért
vagy meghiúsulásáért, sem pedig az ebből adódó semminemű károkért Megrendelő
felé. Kérjük, minden esetben ellenőrizze elektronikus postaládájának
telítettségét, működését, valamint ellenőrizze SPAM fiókját is, ha a beérkező
levelek között nem találják a visszaigazoló levelünket. A rendelés leadásakor egy automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk. Ha ezt nem kapja meg pár órán belül, kérem, jelezze.
A raktáron nem lévő termékekre előrendeléseket nem áll módunkban
felvenni, termékeket nem tudunk félretenni, illetve összevárni az egyidejű
szállításhoz.
Ha a Megrendelő nem biztosítja a megrendelt termék átvételét és a
csomagot vissza kell hozatnunk saját költségünkre, úgy legközelebb ugyanarra a
címre nem minden esetben teljesítünk megrendelést. A csomag újraküldése csak
abban az esetben lehetséges, ha Megrendelő előre kifizeti az áru értékét és a felmerülő szállítási költsége(ke)t. A Nikol&Nikol
Kft. fenntartja a jogot, hogy saját megítélése alapján bizonyos címekre ne kézbesítsen.
Amennyiben a Nikol&Nikol Kft. úgy dönt, hogy nem teljesíti a megrendelést,
arról írásban értesítést küld a megadott e-mail címre. Az át nem vett csomag
szállítási költségeit és minden károkozást a Megrendelőre terhelünk, melyet
jogi úton érvényesítünk.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására
részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a Megrendelővel
történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék vételárának előre történő
kifizetése esetén a teljes összeget visszautaljuk Megrendelő részére nem teljesített rendelések esetén.
Minden költség a Vásárlót terheli károkozás vagy csalás esetén!
Megrendelés menete, módosítása,
törlése, a megrendelés feldolgozása
Webáruházunktól való vásárláshoz nincs szükség regisztrációra, de a
vásárlási- és szállítási feltételeink, az ÁSZF elfogadása elengedhetetlen a
rendelés leadásához. A megrendelés elküldése előtt ismételten ellenőrizze
adatait, azok pontosságát, postafiókjához tartozó tárhely telítettségét. Hibás
adatok, e-mail cím megadása esetén nem tudunk visszaigazolni. Ha beérkező
levelei között nem találja a tőlünk vár levelet kérem, ellenőrizze a SPAM
fiókját is. Tapasztalataink alapján a citromail, a freemail és a yahoo postafiók levelei
gyakran nem jutnak el a címzetthez, ezért ha a rendelést követő 24 órán belül
nem kapja meg tőlünk az automatikus visszaigazolást, kérem, jelezze.
A megrendelés pár egyszerű lépésből áll: 1. Kérem, regisztráljon weboldalunkon. Ez ugyan nem kötelező, de így
vissza tudja nézni az előző rendeléseit, létre tud hozni kívánságlistát, kérhet
értesítést az esetleg készleten nem lévő termékek érkezéséről. 2. A termékek és kategóriák között a bal oldalon található menü
segítségével tud böngészni. 3. Néhány termék esetén mennyiségi kedvezményt biztosítunk. A termék
alatt, illetve a termék adatlapján is megtalálható, hogy mekkora mennyiségtől
juthat hozzá olcsóbban a termékhez. Ha nagyobb mennyiséget tesz a kosarába, a
rendszer automatikusan a kedvezőbb árat számítja. 4. Tegye a kosárba a választott terméket. Csak akkora mennyiséget tud a
kosárba tenni, amennyi készleten van. 5. A megrendelni kívánt mennyiséget a + - gombok segítségével a
kosárban is tudja módosítani. 6. Ha másik terméket is rendelni kíván, ismételje meg az előző
műveleteket és folytassa a vásárlást. 7. Az eddig kosárba helyezett termékeket a jobb felül található kosár ikon vagy a "Pénztár" gomb megnyomásával tudja megtekinteni. Itt lehetősége van a mennyiségek megváltoztatására és szükség szerint a termékek törlésére is az "x" ikonra kattintva. 8. Amikor a kosárba mindent beletett, nyomja meg a jobb felül található kosár ikont vagy "Pénztár" gombot. 9. Adja meg illetve ellenőrizze a szállítási és számlázási adatokat. 10. Válassza ki a kívánt fizetési és szállítási módot. 11. A megrendelés véglegesítéséhez nyomja meg a "Megrendelés leadása"
gombot. Kizárólag ennek a gombnak a
lenyomásával kapjuk meg a megrendelést.
Ezt követően a megrendelésről egy automatikus visszaigazolást küldünk.
Ebben az e-mailben megtalálja a rendelt termékek listáját, a szállítási
költséget (a választott szállítási és fizetési módnak megfelelően kalkulálva),
a végösszeget. A rendelés beérkezését követően mihamarabb összeállítjuk a rendelését és egy újabb e-mailben elküldjük Önnek a rendelés teljesítéséhez szükséges banki adatokat. Kérjük, hogy vegye figyelembe, hogy rendeléseket csak hétfő, szerda és csütörtöki napokon készítük össze, igazolunk vissza és csomagolunk.
Kérem, mindig ellenőrizze le a visszaigazoló levelünkben a megrendeléskor
megadott adatait. Ha vélhetően hibás adatot adott meg, megpróbáljuk felvenni
Önnel a kapcsolatot, hogy jelezzük a problémát. Ha a kapcsolatfelvétel
sikertelen, úgy 3 munkanapon belül a megrendelése törlésre kerül.
A megrendelés módosítása, törlése
A csomag feladását megelőzően Önnek bármikor lehetősége van a
megrendelés módosítására, törlésére elektronikus levélben vagy telefonon. Módosítás
esetén azonban számolni kell a szállítási költség változásának lehetőségével, amely
plusz költség a Megrendelőt terheli. Ha már feladásra került a megrendelése,
úgy azt már nem tudja töröltetni, vagy lemondani. A csomag visszaküldésének a
költségei a Megrendelőt terhelik. Az át nem vett csomag ki- és visszaszállítási
költségeit Megrendelőre terheljük.
A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása és a vevőszolgálati feladatok végzése
munkanapokon, általában hétfőtől péntekig 10.00 óra és legkésőbb 15.00 óra
között történik. Hétvégén, ünnepnapokon és munkaszüneti napokon nem dolgozunk fel megrendeléseket.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időponton kívül is van lehetősége a
megrendelés leadására.
Az átutalással, banki befizetéssel megrendelt
termékek ki nem fizetése határidőn belül
Amennyiben átutalással, banki befizetéssel adott le megrendelést, úgy annak
fizetési határideje van, melynek intervalluma 10 munkanap. A határidőn belül
nem teljesített megfizetések esetében a megrendelés automatikusan törlésre
kerül, melyről külön értesítést is küldünk.